Maria Johnsen » markedsføring » Tommelfingerregel for annonsering av produkter og tjenester

Tommelfingerregel for annonsering av produkter og tjenester

Mange av dere utforsker nye annonseringsmetoder for å øke salget.  Det første tegnet på at du kanskje trenger og utforske nye markedsføringsstrategier er en kraftig nedgang i effektiviteten av reklame kampanjene dine.

Du bruker mye penger på å annonsere, men folk legger ikke merke til deg. Ikke vent til ditt overskudd er borte før du begynner jakten på nye markedsføringsstrategier.



Fortsett å søke etter den store gullpotten. De store endringene som kontinuerlig feier gjennom markedsplassen tilbyr store muligheter for å oppdage nye reklame medier. Vær på utkikk etter en som vil gi deg nye høyder av suksess.



Her er en tommelfingerregel for annonsering:

Hold 80 prosent av annonseringsbudsjettet investert i sikre metoder som bringer i en jevn flyt av profitt, og invester 20 prosent i utforskning av nye måter å få budskapet ditt til potensielle kunder.

 



Vær på utkikk etter nye markeder

Det er markedsføringsnisjer innen markedet du for tiden arbeider med. Tenk på det slik ,  markedet kan deles inn i flere smalt definerte markeder.

En "Multi Level Marketing" selskap kan legge merke til at mange av prospektene er hjemmeværende mødre og pensjonister. Noen nettannonsører retter sine annonser mot de riktige menneskene,  ytterligere to nettsider rettet mot hjemmeværende mødre og pensjonister. De har effektivt tilpasset sine markeder og vil sannsynligvis se en 20 prosent økning i salget.

 

 

 Invester i nye produkter eller tjenester

Har du lagt merke til en kontinuerlig nedgang i omsetningen og resultatet av et produkt eller en tjeneste du tilbyr i dag? Det er ingenting å stresse over hvis du har andre produkter og tjenester som kan fylle igjen hollet. Hold øynene åpne for nye produkter og tjenester som du kan tilføye i tillegg til det du allerede har og tilbyr.

 

Prøv disse  strategiene for å holde dine salgstall pulserende og få en stor økning i salget på dine produkter som du har å tilby! Husk! Når du bruker penger i diverse markedsføringsstrategier så investerer du for å nå  dine mål. Du må ikke tenke på at du bruker så mye penger, men du må forstå at du investerer i ditt firma. Uten investering lykkes man ikke i sin bedrift.  

 

#tipsomsalg #salg #markedsføring #markedsføringiNorge #Trondheim #Bergen #Oslo #Tromsø #Alta #Stavanger #SEO #SEOforbedrift 

#Nettbutikk  #Øksalgetfornettbutikk #annonsering

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kategorier

Arkiv

Arkiv

Maria Johnsen | SEO | IT i landbruk | Multilingual Digital Marketing | Roses and Chocolates | The Freelancing | seo ekspert | Maria Johnsen | SEO Norway

hits